Vilken vecka..

För ett tag sedan skickade jag och Linda ut reklam i brevlådorna.. OJ vad det satte fart då. Jag har många kunder varje dag och det känns verkligen som att det kanske tom kan bli lön snart. Det är jätte roligt!!
Men jag är verkligen inte van att jobba så här mycket.. jag är ju helt slut på kvällarna.

Nu är målaren snart klar med min hall. Han har hållt på och målat och tapetserat hela veckan nu och äntligen.. imorgon är det slut på röran. Imorgon har jag en massa att göra.. jag ska ringa huresvärden och berätta att min dusch är trasig.. det är skållhett vatten och går inte att vrida ner. Det går ju inte att duscha i det :(  och så ska jag fixa ordning min hall.. sätta upp tavlor och mysa till det... men det får jag göra på kvällen för jag jobbar till 18.30. Trist att jobba så sent en fredag... men ska nog iaf hinna mysa lite med mina barn. Tror vi ska baka pizza och kanske hyra en film...
Får väl se om jag har någon kompis som kanske vill vara med oxå.. skulle ju inte klaga på lite vuxet sällskap för en gångs skull...

Jag är såå festa sugen.................
Vill ut och dansa!! ;)

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Hej Veronica!



Har du flyttat, vart bor du någonstans?



Kram

2009-03-28 @ 18:35:28
URL: http://panikangest.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0