Lucia 13/12

Måste bara börja med att säga Hurra att Kevin vann Idol. För mig var han en stjärna redan från början. Alice var oxå duktig men hon var inte alls i samma liga.
Tänkte jag skulle klä barnen till lucia och pepparkaksgubbe nu på morgonen och sen gå och sjunga hos mormor, morfar och hos farmor, farfar.. tyvärr upptäckte jag att jennica glömde sina lucia kläder i skolan. Skit. Hmm får se om jag kan lösa det.
Idag har jag salongen öppen mellan 14 och 17 så barnen ska vara med farmor och gå runt på julmarknaden... Liam är så förväntansfull för de ska gå till brandstationen. Där ska tydligen brandmännen (bl.a farfar) visa hur man klipper upp en bil vid en bilolycka.  Jennica däremor är helt bestämd med att hon ska åka längdskidor på julmarkanden. Aj aj.. det funkar ju inte.. men hon vägrar inse det.  Hon är ganska duktig på att åka men kommer det ett minsta gupp så ramlar hon och kan inte ta sig upp utan hjälp. Jag vill inte utsätta farmor för det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0