julklappar färdigt!!

Idag åkte jag in till örebro och köpte alla julklappar. Konstigt nog klarade jag det på ca 3 timmar.. måste vara något nytt rekord. Men det var faktiskt ovanligt lite folk ute, och det var ju jätteskönt. Jag hatar när man ska trängas med en massa folk.
När det kom till att handla julklappar till barnen fick vi fundera lite. Skulle man köpa något stort och så blir det inte så mycket mer.. eller skulle vi köpa en massa små paket?? Vi kom fram till att dom ska få tv-spelet Wii..  och så måste vi ju köpa ett extra spel till det som passar barnen. Det blev inte billigt men tror nog pappa får mycket nytta av det oxå ;)
Sen var vi in i leksaksaffären och då hitta jag ju en massa annat som barnen önskat sig.. det var lite små billigare saker.. men det blev iaf över 500 kr.  Tur att det bara är jul en gång om året!!


                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0