2 dagar till jul

Då var det bara 2 dagar kvar till jul.. Idag har jag jobbat hela dagen och sålt en himla massa presentkort. Det känns riktigt bra. Det börjar märkas att det verkligen kommer funka med en skönhetssalong i vårat lilla samhälle. Jag var lite orolig när jag startade i oktober. Hoppas det kommer in lite folk imorgon oxå och gör sista-minuten shopping.
Alla har väl hört vad årets julklapp är?! ;) UPPLEVELSER! Så, vad vore bättre än att få en spa upplevelse.. Bli inpackad i någon härlig inpackning som tex vulkanlera, omsvept att en värmefilt och sen få lite ansiktsmassage och en härlig mask i ansiktet.

Det är ju meningen att man ska dricka julmust på jul.. men om man inte tycker om julmust då? Är det ok att dricka cola då? Jag fattar inte varför de inte gör julcola istället... det måste väl finnas fler än jag som inte gillar julmust, jag menar.. personligen tycker jag det smakar som avslagen öl. Då tar jag hellre en riktig öl istället!!! :)


Det är väldigt livat här ikväll.. barnen bråkar och busar runt så det låter som att vi skulle ha en hel flock med elefanter här. Hunden Lexie leker pit bull och far runt som en galning.. pust.. blir nog en tidig kväll för mig. En lång härlig dusch och sen krama kudden.

Jag hinner nog inte skriva mer innan jul så jag vill nu passa på att önska alla en riktigt god jul!!!!!!

                                                      Kramizzzzar

Kommentarer
Postat av: tomten

ja men hoho :O inte gnälla på julmusten :P utan den :S hur vore de då för oss som dricker den ;) så Mmmm

2008-12-22 @ 19:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0