Godmorgon

Ännu en morgon då jag vaknar innan det är dax att gå upp. Det vore väl ok om det gällde några minuter.. Inte flera timmar :( Har sovit väldigt dåligt hela natten så jag antar att idag kommer bli en tung dag på jobbet. Det ska tydligen bli ett strålande väder idag och det älskar jag, egentligen skulle jag passa på nu och gå upp, sätta på kaffe och sen sätta mig på altanen och njuta av morgonen... Om jag inte vore så irriterande trött, utan att kunna sova. Hmm.. Det här med att inte kunna sova på morgonen, är det ett ålderstecken eller? Haha kan jag väl inte tänka mig. Bäst jag ligger kvar... Vänder på mig, vrider på mig, piggnar till..... Nä, ju mer jag tänker på det, desto mer känner jag att nu är det nog ändå dax att gå upp och njuta av morgonen :) Jag hoppas ni alla får en underbart solig dag :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0