Då var det dax igen :)

Nu var det länge sedan jag skrev här på bloggen.. Har haft fullt upp med annat.
Men nu tänkte jag att jag ska ge det ett försök igen.. 
 
De senaste tre veckorna har jag haft tandvärk.. jag tror inte det finns nån smärta som är så hemsk som det. Att jag har tandläkarskräck hjälper ju inte heller. Men efter en veckas smärta fick jag ge med mig och gå iväg med det.. Han lagade då två tänder som han trodde orsakade smärtan.. Men nej... Hela påsken gick jag med otroliga smärtor.
Jag fick då söka hjälp igen och denna gång drog dom då ut en visdomstand. Det var en nära-döden upplevelse! De fick ut tanden, men även en bit av käkbenet.. Aj aj
Ännu en vecka gick och jag låg mest i fosterställning och skrek av smärta... Så, jag fick alltså söka hjälp en tredje gång. Denna gång sydde dom igen hålet efter tanden och konstaterade att jag fått en fraktur på käkbenet. Så nu ska jag i minst en vecka bara äta flytande föda. Jag får ju försöka se det positivt och hoppas på att jag iaf går ner i vikt av det här :)
Nu när jag inte ens kan tröst äta så åkte jag till stan och köpte mig en iphone5 och en iPad mini. Mycket lycklig kom jag hem och började leka med iPaden.. Sen upptäckte jag att iphonen inte fungerade :( jag åkte tillbaka med den dagen efter men fick då veta att jag måste vänta ca 2 veckor på att få en ny :( mycket surt!!
 
Så nu iaf, nu ska jag försöka skriva mer här nu när jag har en ny leksak :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0