Ännu en måndag!

Då var ännu en måndag över.. dagarna bara kommer och går. Jag fattar inte vart tiden tar vägen. Känns som livet försvinner från mig utan att jag gör något vettigt med den.  Jag behöver verkligen en semester... komma bort från vardagen.. om så bara för en helg.
Jag känner mig nere för det mesta och jag fattar inte riktigt varför... jag har ju äntligen fått igång min salong, fått ett jobb som jag älskar, äntligen genomgått operationen som jag så länge velat och blev väldigt nöjd med resultatet, jag har en underbar liten familj... ändå är jag ledsen. Jag vet inte om det är att det saknas något eller om det är vädret som påverkar mig.. eller en kombination kanske. Jag ser iaf fram emot våren.. den är väldigt efterlängtad nu. Jag vill inte frysa längre!!

I helgen följde barnen med farmor och farfar till kloten och hyrde stuga. De kom hem idag och farmor berättade att när de var där borta så fick Jennica och Liam varsin 50-lapp att handla godis för. Barnen var väldigt ivriga och ville känna sig stora och gå och handla själva i kiosken. Det fick dom! När de kom tillbaka visade Jennica upp allt godis hon köpt.. och de började sen fråga Liam vad han handlat då. Han log sitt bästa leende och visade upp sina fynd: En magnet till kylskåpet med en älg på, en tandborste och en reflexväst med en älg på ryggen. han förklarade sen stolt att han var ju smart som köpte den västen för då ser ju älgarna honom så de inte springer in i honom. :) ha ha ha min lilla gullebulle!!


Kommentarer
Postat av: ingberg

hej gumman! har du fixat brösten?!! hihihi hur har det gått? kram magda

2010-02-19 @ 09:27:18
URL: http://ingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0