Mini semester...

Imorgon drar jag till stockholm...yay,,,
Det ska bli såå kul.. och skönt att komma bort!! Jag ska vara borta fredag-tisdag.
Jag drar iväg med tåget imorgon vid 9.30 och sen ska jag försöka hitta till Bromma.. men det ska väl inte vara några problem. Där blir jag hämtad av en kompis som jag ska sova hos.. och sen på kvällen ska vi på klassfest. Det ska bli himla kul ochjag är väldigt festasugen. Resten av helgen har jag ingen aning hur jag ska fördriva tiden men det löser sig nog.
På måndag ska jag sen på Kick off med företaget Artdeco. Då kommer Linda som jag jobbar tillsammans med upp till stockholm och vi ska bo på hotell på Stureplan.... om vi hittar dit.. hahahaha

Så jag har nu mycket att se fram emot och det ska bli super att åka till stockholm igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0