Jobb dax igen!

Nu ska jag snart iväg till jobbet. Jag hade tyvärr missat att dagis och skolan var stängd idag.. hmm så jag fick ringa barnens farmor och kolla om hon kunde hjälpa mig. (Mina föräldrar är ju på Teneriffa i en vecka till). Hon skulle till doktorn men sa att det var ok med henne att ta med ett barn. Så nu har vi bestämt att Jennica ska med henne till doktorn och Liam ska följa med mig till salongen. Nog bäst jag tar med datorn så han kan spela nåt eller kanske kolla på en film...

Fick se att jag blivit "smygfotad" ha ha ha hittade en bild på Frövisidan som måste ha tagits häromdagen när svärfar hämtade barnen...
Fick se att jag råkade fastna på ett kort som de lagt ut på frövisidan.. ha ha ha

Dax att dra till jobbet och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0