Klara färdiga Gå

Jag mår illa.. har ätit godis och det märkliga är att jag äter och kan inte sluta... hmm det är verkligen ett beroende jag inte blir av med.... det och rökningen.

Jag fattar inte hur mitt liv kunde bli så här komplicerat.. jag vet vad jag vill men vet inte hur jag ska ta mig dit. Ingenting har gått som jag velat hittills så det är dax att göra något åt det. Man kan ju faktiskt styra sitt eget öde!! Idag känner jag mig trött, nere och ganska förvirrad.. kan inte direkt säga att läget är under kontroll. Men jag kan inte fortsätta att vara åskådare av mitt eget liv. Dax att jag ger mig in i matchen och börjar styra och ställa lite.

Jag vet vad som ska göras och måndag.. låter som en bra dag att starta sitt nya liv på. Bye bye det gamla livet! ;)

Kärlek kan tyckas på många sätt
för några en börda, för några så lätt.
Kärleken är inte alltid sann
varken för kvinna eller man.
För vissa tar den slut,
för andra håller den livet ut.
För vissa kan kärleken tyckas långt bort,
för andra nalkas den inom kort.
Kärleken långt där inom oss bor,
ja kärleken, den är verkligen stor

  • För mannen är kärleken en bisak, för kvinnan hela tillvaron.
    Lord Byron

  •  


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0