Ny vecka igen..

I lördags ringde Anna och frågade om inte jag och barnen kunde komma till henne och baka pizza och titta på melodifestivalen. Skönt att slippa vara själv så vi åkte dit. Men oj vad rörigt det blev. 4 barn, 1 hund och 3 vuxna i en lägenhet. Jag var helt slut när vi kom hem.
På natten sen fick Liam magsjuka och började spy ner hela sängen. Stackarn, det är ju så äckligt att ha magsjuka.
Han är fortfarande dålig så idag är jag hemma med honom ett tag tills hans pappa vaknar och tar över. (Conny har jobbat natt). Tur i oturen är väl att jag inte har några kunder inbokade nu på förmiddagen.

Oj vad snö det har kommit i helgen.. det är ju hur mycket som helst. Men hellre att det kommer nu istället för i mars.. jag vill ha en tidig vår.

Kommentarer
Postat av: Lill

usch å fy för magsjuka, hoppas han blir pigg snart. Och hoppas ni klarar er nu.

Jag vill oxå ha en tidig vår.

Fast det är bra vackert ute nu :-)



kram

2009-02-09 @ 11:42:33
URL: http://blogg.mysight.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0