Ännu en ny vecka!

Då har det varit måndag igen då. Men det gör inte mig något.. när jag var yngre tyckte jag måndagar var pest och pina men nu trivs jag så bra med mitt jobb så det är nästan så jag längtar dit under helgen. Tyvärr har jag inte så mycket behandlingar nu innan jul. Alla köper presentkort istället. Idag hade jag bara en kund och sen gjorde jag behandlingar på mina föräldrar. Men de betalar bra dom med :)

Jag hann in till örebro oxå idag.. jag var tvungen att åka till djuraffären Grizzly och köpa mat till mina små råttor. Tänkte köpa nån rolig leksak åt dom men oj, vad dåligt med grejer det finns till råtter. Man kan ju inte köpa vad som helst för de biter ju sönder allt på två röda sekunder.

Städningen har ännu inte blivit av här hemma men imorgon då gäller det. Jag har köpt ny hink och golv mopp och sånt där lukta gott att tvätta med.   Såg på den där talk showen "Ellen" idag.. där hade de tofflor som var golv trasor.. ha ha sånna skulle jag ha!! Då skulle jag kunna ha på mig dom hela dagarna som jag är hemma.. jag springer ju så mycket efter barnen så jag skulle aldrig ha några fläckar på mina golv. :)


Ha ha Jag ser dig allt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0