Tillbaka till vardagen

 
Nu har skolan dragit igång igen för ungdomarna. Känns helt galet att de blivit så stora.. Speciellt Jennica som idag börjar högstadiet. Men det har varit en skön sommar, vi valde helt rätt veckor för semester. Det har ju varit ganska trist regnväder nästan hela sommaren men när vi åkte på semester blev det strålande sol :) Vi åkte en vecka till Grundsund, ett helt fantastiskt ställe på västkusten. Grundsund, som även kallas "Saltö" efter en serie på TV. Jag älskar naturen där med havet och bergen. Lugnet man känner i kroppen av att bara sitta på en klippa och titta ut över segelbåtarna som åker förbi, det finns inte mycket som slår det. Jag skulle gärna åka dit nästa år oxå men det lutar åt att vi ska ta en utlandssemester istället då.
Men som sagt, just nu är vi tillbaka i verkligheten med rutiner och ansvar. Jennica och Liam har gått till skolan och jag ska ta tag i att storstäda huset. Det är skönt att ha lediga måndagar så jag slipper ta sånt på helgen.
Ha en bra dag i det underbara vädret allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0