Vardag igen

Nu känns det att det är vardag igen efter min Los Angeles resa. Jag längtar verkligen tillbaka och skulle inte tveka en sek om jag fick chansen att flytta dit. Jag kan säga att det redan planeras en resa dit igen nästa år och då ska barnen få följa med. Men för att ha råd att åka så har jag nu tagit beslutet att sluta röka och lägga dom pengarna till reskassa istället. Det är verkligen inte lätt att sluta röka men jag är väldigt motiverad så jag hoppas jag fixar det.

Jaha.. Idag är det torsdag.. Jag jobbar sent men unnar mig själv lite lyx nu på fm. Sitter hos min frisör Jonna och fixar håret. :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, jag undrar en sak.

Jag har hört att du piercar naveln.

Piercar du folk utan föräldrars tillstånd om man är 16år? tycker det verkar säkert att pierca på din studio :)

Isåfall om du tillåter det så kommer inte mina föräldrar märka det.

2011-12-08 @ 23:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0