Spöken?

Jag tror verkligen det spökar i min lägenhet... härom natten började helt plötsligt min gamla trasiga mobil att spela... jag gick ut i vardagsrummet och kollade.. där låg den på bordet och spelade en låt, vibrerade och lyste. Det enda var bara att batteriluckan var öppen och batteriet låg på köksbordet...... Jag tog upp telefonen och det stog "snooze inställt på 7 minuter"
Det kändes ganska läskigt och jag hade ganska svårt att somna om. Jag kommer aldrig vänja mig att sova ensam.
Ikväll har jag Jennica hos mig och det är skönt med sällskap... om hon bara kunde försöka sova. Det verkar ta sin tid idag.

Vad underbart det känns nu när det börjar vara varmt ute. I helgen har jag suttit mycket i solen..dock har jag inte fått så mycket färg. Men det tar ju sin lilla tid. Jag fick för mig att ta brun-utan-sol... jag var ju så blek så jag chockade folk. Nu är jag däremot så fläckig så en dalmartiner hund kan bli avundsjuk. ha ha ha

Imorgon börjar en ny vecka igen. Jag hoppas det kommer hända något spännande, upplyftande, något som gör mig glad!!


Kommentarer
Postat av: An-sofie

Huh, vad läskigt. Bor du i ett gammalt hyreshus??

2009-05-18 @ 15:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0