helg? nej tack!

Jag tycker inte om helgerna.. Då har man inget annat att göra än att gå och reta sig på allt hemma. Jag mår verkligen bättre när jag får jobba och hålla igång. Imorgon ska jag ner till salongen och städa och greja lite. Jag var till Lindesberg idag och handlade lite på Mejk. Oj vad mycket roliga och billiga saker de har där. Jag köpte handdukar, ljus och lite annat smått och gott till salongen.

Jag har fått sminket jag ska sälja i salongen oxå. Det var en himla massa och jag var ju ivrig och började slita upp alla kartonger. Närr jag gjort det.. och hade makeup över hela golvet i salongen så upptäckte jag att jag bara fått en del av displayen som alla grejer ska vara i. Det blev lite katastrof men jag har nu fått veta att resten kommer på måndag! Yey!

Nog dax för mig att gå och lägga mig nu snart... jag har en orolig klump i magen.. jag vet vad den betyder men........ja, jag överlever nog även det.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0