Carpe diem??? Hur, när, var...???

Ok! Att sätta sig ner och gråta är väl ingen idé... det är verkligen tur att erica kommer imorgon så jag har något kul att se fram emot. Annars hade jag nog grävt ner mig någonstans ikväll.  Nu orkar jag inte med mer nederlag.. nu får det fan börja bli bättre snart, eller kan det vara så att gud glömt mig... Jag är väl nåt jävla måndags exemplar som han hoppas glömma bort helt.
Jag har ju två underbara barn och dom är ljuset i mitt liv. Jag vill verkligen göra allt för dom!!  Just nu så är jag tyvärr en väldigt ledsen och förvirrad mamma.. men det kommer bli bättre. Jag ska visa alla att jag kan.


Erica och jag som fjantar oss... ha ha ha


Livet är verkligen inte lätt alla gånger.. men det kan inte bli annat än bättre nu.. sämre kan det ju knappast bli iaf.
"Jag gav dig mitt hjärta......
 Ursäkta, skulle jag kunna få tillbaka det nu?"  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0