Ingen kan vara nere med en ballong!/ Nalle Puh

Konstigt nog tog inte färgen på mitt hår igår.. de ska testa igen på onsdag kväll. Får hoppas det går bättre den gången.

Igår var första gången på ett bra tag som jag var på restaurang. Jag åt Black& White och det var såå gott. Tur man blev bjuden.. annars hade det inte blivit roligt resten av månaden. Det var ganska dyrt där men gudomlig mat. Vi var hela gänget på La Pampa i örebro. Kan verkligen varmt rekommendera det stället!!!
När vi ätit och var mätta och glada tog vi bussen hem till Frövi och gick hem till Kajsa och satt där och ölade ett tag innan vi drog vidare hem tll Andy. Där var alla så trötta så det blev ganska avslaget i slutändan. Jimmy somnade i soffan, folk drog hem.....så jag var själv sen hemma vid 05.00 imorse. Sjukt trött idag!! och hemskt godissugen.

Nu ska jag försöka vila lite så kanske jag börjar må bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0