jobb,jobb

Idag har jag verkligen jobbar massor. Det har varit super kul. Från början skulle jag bara jobba kväll idag men kunderna droppade in så det blev hela dagen utan varken frukost, lunch eller middag. Och äntligen så har även killarna börjat hitta till salongen. Jag märkte när jag gick i skolan i Sthlm att det blev vanligare och vanligare att killar kom på behandling. Dock har det  inte varit lika vanligt här. Kanske att man kan ändra den trenden nu.
Jag jobbar så mycket just nu så jag glömmer både rum och tid.. men idag har iaf barnen haft kul. De var hela eftermiddagen på badhuset i lindesberg med farmor.


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Kul att du har mycket att göra, tack för min första ansiktsbehandling, otroligt skönt, och det känns verkligen att du vet vet du håller på med, har bara hört positiva kommentarer av andra som har varit på din salong. Kommer att komma fler gånger.



Kram

Ann-sofie

2009-01-23 @ 21:18:36
URL: http://levaharonu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0