söndag kväll...

Mamma och pappa kom till slut men jag fick sitta i en timme på flygplatsen och vänta på dom.. Jag hade Jennica med mig och hon blev rejält otålig men hennes arga humör försvann fort när mormor och morfar kom och det visade sig att de köpt godis till henne...jag fick en Wiskey av dom :) mmm

Nu ikväll har jag varit på salongen och det var tänkt att jag och Linda skulle inventera.. det blir inte alltid som man tänkt. Vi städade och sen fastnade vi vid sminket. Vi sminkade oss och provade olika färger. Nu när jag kom hem såg det ut som att jag varit i slagsmål.. alla möjliga färger i ansiktet. Men jag ska ändå göra en liten ansiktsbehandling på mig själv här ikväll så jag kommer ändå bli super ren i slutändan. Man ska ju ha ansiktsmask minst en gång i veckan iaf och jag försöker hålla det. Men det är ju kanske inte så svårt för mig eftersom jag har det som yrke. Jag tycker sånt är så himla roligt. Det är inte alla som har turen att få jobba med något som de tycker är riktigt roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0