Snö igen...

Idag har jag tänkt att jag skulle ta en liten sovmorgon.. men det gick ju som vanligt inte. Barnen vaknade tidigt och det var bara att pallra sig upp och börja med frukost. När jag kom upp tittade jag ut genom fönstret och fick se... snö!! igen. Jag måste säga att jag är väldigt less på vintern nu. Jag skulle behöva solen så jag får lite energi. Jag har ju mycket framför mig som jag måste gå igenom just nu.. men min  motivation försvann som ett sms för ett par veckor sedan.
Jag tycker allt är så svårt.. jag känner på ett sätt.. gör på ett annat.. folk tycker att jag ska göra si och bete mig så.. Jag lyssnar verkligen för mycket på vad andra tycker och det ger mig magont för ibland vet jag inte hur jag ska kunna göra alla till lags. Jag vill bara ställa mig och skrika!! Jag skulle behöva sluta lyssna på andra och börja lyssna på mig själv. Vad vill jag? och hur ska jag ta mig dit?  Jag är väldigt ensam just nu.. känns inte som jag har någon på min sida direkt. Men det är väl så att bli vuxen. Man ska klara sig själv och inte visa någon svaghet.
Men jag måste erkänna att ibland skulle det faktiskt vara skönt om någon bara kramade om en och sa att allt kommer ordna sig.

Kommentarer
Postat av: isabissa

åh... en jätte kram kommer här tjejen!!! efter regn kommer sol... eller kanske jag ska säga efter snö.. tok klyschigt men du.. det stämmer.. take care!!

2009-01-24 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0