Skönt. Äntligen ledig några dagar. Det ...

Skönt. Äntligen ledig några dagar. Det har varit mycket den sista tiden så 4 dagar ledigt är välkommet. Men det blir inte att slappa för det, nej imorgon ska jag och jessica shoppa nya kläder så vi blir riktigt hotta på kryssningen på lördag. Vi ska åka en party kryssning och det ska bli jätte kul. :) Hoppas bara att det inte blir så hårt så man känner sig mer sliten när man kommer tillbaka till jobbet på måndag igen. Ha ha. På fredag har jag lovat mamma att jag ska göra behandlingar på henne och hennes väninnor. Klart man ska göra tanterna fina ;) då får jag väl även passa på och lägga mig själv under lupplampan och se vad som behöver göras. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0