Mer snö!

Det måste vara hur många år sedan som helst sen det var så här mycket snö.. det tar ju aldrig slut. Och som jag skrev förra gången så behöver jag en semester.
Jag och mamma har bestämt att vi ska åka till Stockholm i Mars. Det ska bli jätte roligt att åka bara vi två. Vi åker tåget tidigt på morgonen och drar direkt till min gamla skola på kungsholmen. Där ska vi först få fotvård.. sen ska vi iväg och äta lite lunch.. och vi tänkte vi ska gå till mitt gamla stam ställe.. ha ha det blir verkligen en nostalgi tripp. Sen kl 13 ska vi tillbaka till skolan och då ska mamma få massage och jag ska få ansiktsbehandling. Det ska bli helt underbart. Efter det ska vi till hotellet och göra oss i ordning och sen ska vi ut och äta middag och dricka öl. :)

Jag är ingen vinter människa.. jag är ganska stolt över mig själv för att jag varit ute ganska länge med barnen idag. Vi hade väldigt kul oxå kan jag erkänna. Men det är helt otroligt vad djup snön är... Liam fastnade vid midjan, och sen satt han fast.. när vi fick loss honom satte han sig ner och bara pustade..ha ha stackaren.



Jennica försökte göra snöänglar.. men det var lite svårt i den djupa snön.  Men jag måste nog erkänna att det är bra roligt med snö iaf :) Iaf när det inte är så fruktansvärt kallt.

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

hehe det gjorde man alltid när man var liten :P

2010-02-21 @ 22:51:45
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0