vardag igen

Semestern var jätte skön. Kändes verkligen som jag behövde det. Vi gjorde inte så mycket.. men en vecka var vi iaf borta. Då åkte vi först till min kusin Karin och tittade på deras nya hus. Det var jätte fint.. !!!  Ibland kan jag känna lusten att flytta däråt. Göra nåt nytt.. men nu har jag ju mitt företag här i frövi och det trivs jag ju faktiskt mycket bra med. Efter vi hade hälsat på dom drog vi till Båstad. Jag är ju ganska "kändiskåt".. ha ha så jag tänkte att, nu jäklar ska man få se kändisar... icke då!! Jo jag såg han, Mojje men det var ju inte direkt en höjdare. Barnen tyckte det var kul att se honom gå där på gatan.. men va sjutton.. han är ju inget för mig, inte ens snygg ju ;) Bättre än så blev det inte.. :(
Men då var det vardag igen då... jag jobbar och Linda är oxå tillbaka på plats. Jag har saknat henne under semestern och nu var det ju typ 6 veckor sedan vi jobbade ihop.
Efter semestern tänkte jag som vanligt att det är dax att börja röra på fläsket.. nu har jag in några veckor tagit tidiga promenader. Otroligt nog har jag på ca 4 veckor gått ner 6 kg. Där ser man att det verkligen hjälper att dagligen röra på sig! :)
Nej, nu måste jag sova.. har inga kunder imorgon på fm så jag och mamma ska åka till stan. Jag måste köpa en ny byrå till salongen. Fattar inte vad dålig kvalitet det var på den förra jag köpte... alla lådor är helt trasiga.

Ha det gott allihop och söta drömmar!!
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0