Hur hånglar man?

Jag tycker verkligen inte om den här årstiden.. det är kallt och grått och mitt humör blir bara smre och sämre. Jag skulle behöva lite sol och goda drinkar just nu!
Jag sitter i salongen och har inte mycket att göra idag. Jag hade några kunder på förmiddagen men nu är det lugnt i några timmar och det är ju så trist. Men det är iaf skönt att jag har Linda här så man har nån att prata lite skit med.

Det har även uppstått lite svårigheter med att vara mamma.. hur svarar man på frågor om sex för en 7-årig liten tjej med många funderingar?
Vi sitter i bilen.. jag, Jennica och hennes kompis E. Jennica säger "ja, men killar är ju bra på att hångla sa de i skolan" E svarar: "jo, men då måste det vara en pojke och en flicka.. de ska vara nakna"
Jennica tittar storögt på E och frågar: "men... vad gör de sen då??"
E fortsätter och berättar: " jo, du förstår.. de är nakna. Sen lägger sig tjejen ner och ligger alldeles stilla.. och då kommer pojken och lägger sig och bara skakar"
Jennica förstår fortfarande inte riktigt utan frågar om han fryser..
"nää" svarar E.. de bara gör så.. och det är att hångla!
Jennica har lite svårt att tro på det där så hon börjar fråga mig. Jag vet inte vad jag ska svara..jag säger bara "nja.. man kan nog ha kläder på sig när man hånglar.. man kan ju bara pussas då"
Det slutar med att Jennica och E bestämmer sig för att fråga i skolan nästa dag istället!




Kommentarer
Postat av: Uffe p

Hehe ;))

2010-11-12 @ 03:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0