Sol...hurra

Då var det åter igen dax för frövidagen! Imorgon ska jag och Linda ha salongen öppen hela dagen. Vi ska ha ett bord utanför och ha erbjudanden på produkter, drop in behandlingar och gratis ansiktsmålning för på barn. Det ska bli kul och vi hoppas på att det kommer mycket folk...
Jag har nu min kusindotter här. Hon heter Therese och är 15 år. Hon gör sin praktik hos mig nu i 2 veckor. Skönt att få lite hjälp.. speciellt imorgon.

Vad underbart det är nu när det är sol och varmt. Jag verkligen älskar sommaren. Jag blir på så bra humör och det känns som livet leker igen. Men när solen kommer fram får jag även lusten att hitta på nåt kul.. jag skulle vilja åka bort. Men jag har dock inte direkt någonstans att åka och inte heller så mycket pengar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0