Piercing kurs...

Nu sitter jag här i stockholm och väntar på att åka hemåt.. Jag åkte till sthlm i söndags för att jag skulle gå kurs i en pircing. Det var spännande och lite nervöst första dagen.. men jag träffade många intressanta och trevliga människor. Vi lärde oss öron ocn näsa håltagningen. Vi fick som slutprov ta hål på varanndra så först fick jag ett hål i ena örat och sen när vi skulle göra näshål var det bara jag som vågade ställa upp som modell så en tjej tog hål på mig medan resten av klassen (16 st) stod och tittade på. Det var aningen pinsamt när alla skulle titta in i min näsa för att se hur det såg ut. :)
Men jag är väldigt nöjd och trivs bra med smyckena.
På tisdagen sen så fick vi lära oss navel piercing men då ställde jag inte upp med min egen navel utan hade en kompis som kom så jag fick göra på henne istället.
Det blev jättefint, hon passade väldigt bra i det.
Igår kväll satt vi sedan hemma och tog en öl.. eller fler ;)  Vi spelade lite guitar hero.. men som min dotter brukar säga "morsan, du suger"... ha ha ha
Nu sitter jag och väntar på att åka hem.. en tjej ska åka med mig hem och hon slutar inte föränn vid 5. Så idag har jag, ja.. vad har jag gjort... pratat i telefon, suttit vid datorn och legat i soffan och myst med täcke.

Det är skit oxå att det kliar i mina nytagna hål.... men antar att det läker så.....


Kommentarer
Postat av: Lill

Ja men de var då på tiden att du Bloggade ;-) Kul med piercing. Hål i näsan är ju oxå snyggt haha

Väntar med spänning på ditt sms

Kram

2009-03-18 @ 17:27:36
URL: http://blogg.mysight.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0