äntligen värme ;)

Oj vad länge sedan jag skrev nåt nu.. men det är ju strålande väder och jag jobbar som en galning så det har bara inte funnis tid. 
I år ska jag inte ha någon semester.. man vet ju inte hur det kommer funka på salongen under sommaren så det är lika bra att jobba och kolla hur det blir. Jag trodde nog att det skulle dö ut lite på kunder för de flesta åker väl på semester men nej! Nu när alla har semester det är då de passar på att ta nån behandling. Superbra!

Jag och Linda som jag jobbar tillsammans med har nu bokat tid för tatueringar. Jag har flera jag vill göra men vi får se vad det blir i slutet. Jag var ute på nätet och letade tatueringar och hittade en som jag absolut vill göra.. men jag vill ha lite tunnare linjer och jag vill inte att den ska gå så tvärt bakåt utan mer uppåt.


Men jag ska nog börja med att göra de andra tatueringarna som jag vill ha....
Jag ska bygga runt råttan jag har på skuldran och jag är väldigt sugen på att bygga ihop det med den här på magen... eller hur ska jag göra?? hmm oj vad jag har beslutsångest.  Jag vill ju inte har för stort och för mycket heller..

Vilket underbart väder det är nu.. man smälter bort men jag ska absolut inte klaga. Jag älskar sommaren!! Jag hoppas dock bara att det blir lite svalare den 15:e juli när vi ska tatuera oss och samma dag är det meningen att vi ska få flytta salongen till den nya större lokalen. Det kommer bli så bra tror jag. Vi får större, varsitt behandlingsrum och en stor reception. Jag längtar efter att få göra iordning där och ganska skönt att det inte är så långt vi flyttar utan bara två dörrar bort i samma hus.

"Nu är det sommar, nu är det sol. Nu är det koskit i hagen... tjolittalitta tjolittalej kom ska jag kasta koskit på dig" :)
Ha det underbart i värmen allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0