Tatoo?

Då har jag återigen förändrat mig lite.. jag har blivit långhårig. Jag älskar att förändra mig. Skulle mycket gärna åka och tatuera mig oxå. Vet inte helt hundra vad jag vill tatuera men håller på och funderar på det.  Tankar jag har är typ... kanske belocker som hänger ner från min tatuerade fotkedja.. på dom vill jag att mina barns namn och födelsedatum ska stå. En annan tanke är att göra om råttan jag har på skuldran.. men jag vet inte hur. Tycker bara inte om den. Men då är också frågan, ska jag göra en tatuering över råttan så den försvinner, eller ska jag bygga på den med något så den blir lite coolare?? Hur som  så vill jag göra det NU!!  Finns det ingen som känner en tatuerare som har till för mig på en gång??



På salongen går det riktigt bra nu. Det verkar som att vi kommer få flytta in i nya lokalen sista veckan i juni.. så det är ju inte så länge kvar. Det ska bli såå kul!! Jag och Linda planerar hur vi ska inreda och vilka färger vi ska ha.. det är ju hur kul som helst. När salongen kommer kännas större så tror jag oxå att den kommer kännas lite mer proffsig.. det blir inte bara en massa produkter och grejer intryckta i en trång lokal. Hmm jag skulle nog behöva köpa lite nya arbetskläder igen oxå.

Nu hoppas jag verkligen att vädret vänder igen. Jag vill ha sommar och sol ju!! Håller tummarna för det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0