Tatoo

Jag var iväg och tatuerade mig. Jag blev mycket nöjd. Men oj vad det gjorde ont. Men ska man vara fin får man lida pin.. det är väl så..
Dessvärre har jag fått väldigt ont i ryggen.. var till doktorn men de vet inte vad som är fel så de vill bara att jag ska avvakta i 2 veckor och se om det blir bättre. Det hoppas jag verkligen att det blir för såhär vill jag ju inte må. Skulle nog behöva lite massage tror jag.


I helgen hoppas jag det blir kul-. Då är det rock festival i Frövi.. det måste man ju bara gå på. Så jag hoppas att min rygg är bättre till dess. Annars får man väl ta en grogg extra så det domnar bort lite ;) Hoppas det som vanligt blir mycket folk där. I år ska de ju tydligen ha från idag (torsdag) till söndag som jag har fattat det... men jag tror lördagen räcker för mig.. Man är ingen ungdom längre ;)

Snart kommer min älskade vän Jennicka hem till sverige. Ska bli så himla kul att träffa henne! Tror att det kan vara imorgon hon kommer.. det har varit  lite luddigt med datum.  Men oj  vad jag längtar.. äntligen lite roligt som händer!!!


min nya tatuering :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0