Magic feet softening gel

Igår fick jag in nya produkter i salongen. Bla så hade jag beställt en kräm som heter " Magic feet softening gel". Jag testade den och blev helt såld. Den var helt underbar. Man bara smörjer in fötterna och då "korvar" sig dom döda hudcellerna. Man blir alldeles len och känner sig fräsh om fötterna.



Avlägsnar effektivt och skonsamt döda hudceller, innehåller varken peeling eller AHA och torkar inte ut. Ger fuktighet och fräschar upp samt fungerar som deodorant för fötterna tack vare mintoljan.

Användning:
Applicera en nötstor mängd 1-2 ggr/vecka på torr hud, masseran in mjukt tills du märker de döda hudcellerna i gelén och tvätta sedan av och applicera en mjukgörande fotkräm.

Innehåller 100ml och kostar 158 kr.

Jag råder er att testa den.. den är helt underbar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0