Burr vad kallt!

Idag har jag jobbat nästan hela dagen. Dock har jag inte haft så mycket kunder. Jag börjar längta efter att få mycket att göra igen. Men det är nog så här efter jul. Inte så många som har råd att unna sig skönhetsvård.
Jag har iaf anmält mig till en kurs i sthlm i mars.. det är två dagar som jag ska lära mig piercing i näsa och navel. Bra om man kan erbjuda så mycket olika saker som möjligt. Jag har även kollat en skola i sthlm som jag vill gå. Då blir jag makeup artist och hår stylist. Men den kostar endel så det får jag nog vänta med ett tag. En sak i taget!

Vad kallt det har varit idag. Över -24 grader. Barnen ville åka skridskor så vi var ute på isen och åkte lite men det dröjde nog bara 10 minuter så var det gnäll för att de frös så mycket. Och jag förstår dom.. jag är ingen vinter människa. Nu när det är så kallt och mycket snö ute skulle jag hellre sitta inne under en filt och hålla handen med... någon.  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0