Who´s the boss of my life? ME!

Det börjar verkligen bli mer behandlingar nu.. känns som att jag jobbar varenda kväll. Det är såå kul!! Jag kommer fixa det här och pengarna kommer att börja rulla in.
Men som alltid när jag mår dåligt så vill jag förända mitt utseende på något vis.. med åren har det blivit både piercingar, tatueringar och nya frisyrer :)
Igår var jag igång igen.. jag klippte mig.. KORT på ena sidan.. möjligt att det blir rakning till slut. När jag kom hem på kvällen igår satte jag på mig en ansiktsmask och sen blev det sökning på internet efter lämplig tatuering. Jag ska nog boka tid för något snart.. nu finns det ju inte längre någon som kan ha åsikter på om jag tatuerar mig eller inte. Nu bestämmer jag själv!!  Synd bara att det ska göra så jäkla ont.


Jag har länge letat efter nya skor nu.. jag har ju lite mani på skor. Jag äälskar att gå i skoaffärer men är ganska kinkig när jag ska handla. De måste vara perfekta för min smak. Igår gjorde jag behandling på mamma och när vi var klara frågade mamma om jag hade lust att följa med till skoaffären i frövi. Det är inte ofta jag är in där så jag tänkte att det kan ju vara kul att kolla vad Ann har där. När jag kom innanför dörren så stog dom där!!!! Så snygga!! Och det bästa av allt var att de var på rea så de kostade bara 270 kr. Det är ju skitbilligt. Så det fanns ju inget att fundera på. Mamma köpte dom åt mig! Jag har verkligen världens snällaste mamma. Puss på dig mamma, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0