Klar för idag..

Då var jag klar med allt för idag. Skönt! Jag har jobbat klart, barnen ligger i sina sängar, fötterna ligger på bordet och datorn i knät. Allt som egentligen saknas är väl kanske ölen men den får vänta tills på fredag.

Jag har lite ont i magen idag.. inte bra.. men jag vet ju varför. Jag har varit vääldigt dålig på att äta den sista tiden. Jag har liksom ingen matlust längre. Alla tjatar på mig att jag måste äta, och det vet jag ju själv att jag måste.. men det går bara inte.  Vet inte vad jag ska göra åt det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va duktig du är tjejen!!! ring mig när du är uttråkad. har vi tur så har vi luckor samtidigt och kan babbla! kram!!!!

2009-01-27 @ 21:15:46
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: ah aokej då går det ju rätt så fort och smidigt ändå att sätta fast dom :D

2009-01-27 @ 22:33:50
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0