Hurra, mor & far kommer hem idag!

Äntligen kommer mina föräldrar hem från Teneriffa! Jag ska hämta dom på Täby flygplats vid 14 idag.. Jag är väldigt mammig.. ha ha det kommer jag aldrig växa ifrån. De har nu varit borta i 2 veckor så det ska bli skönt att de kommer hem. Jag och mamma har nu en hel del att prata om. Vanligtvis pratar vi i telefon minst en gång om dagen fast vi bor grannar.

Liam är bjuden på barnkalas idag oxå.. så det finns nog risk för lite stress idag. Framåt kvällningen ska jag sedan till salongen och städa.  Men nu har jag en del att göra till på torsdag oxå.. hurra, då kommer Erica och hälsar på!! Det ska bli såå kul! Äntligen har jag något att se fram emot.. känns som att allt roligt och sånt som gör att jag mår bra har försvunnit för mig den senaste tiden... Jag hoppas bara att vissa val i livet som jag gör kan ändra på det...

Men du Erica, den här gången blir det nog ingen blekning för min del.... ha ha ha ha


Kommentarer
Postat av: Erica

Jaså inte? Då ska jag nog komma på nåt annat bus att göra =)

Men du var en jävla puma som blondin hörru! ;)

2009-01-13 @ 08:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0