Tjejkväll

Idag är jag allt lite trött. Igår hade jag inga planer för kvällen så jag tänkte att det blir nog bara att sitta framför tv:n och slappa.. men så fick jag sms från Linda som jag jobbar med och hon undrade om jag hade lust att komma över och ta en öl med henne. Klart jag hade lust med det!!  Jag ringde Jessica och frågade om hon kunde köra mig för det var inge roligt väder och Linda bor ju utanför samhället så det är en bit att ta sig dit. Jessica kunde köra JÄTTE SNÄLLT GUMMAN!! Tyvärr kunde inte hon stanna och vara med oss för hon skulle få besök hemma.. och sen vet jag inte hur kul det skulle varit för henne när hon nu inte kan dricka pga den kommande tillökningen i familjen. :)

Men jag och Linda satt och pratade skit, drack och lyssnade på norsk party musik (Linda är ju norsk).. ha ha den var riktigt bra och du Linda, glöm inte att fixa den skivan till mig :)



Under kvällen fick jag oxå Linda till att börja blogga! :)  lindanorsk.blogg.se

Vid kl 02.00 ringde jag taxi och drog hemåt. Det var en super trevlig kväll som jag hoppas vi snart kan göra om igen.

Kommentarer
Postat av: Lill

Hittade din blogg via Facebook. Gillar att läsa bloggar, de e kul!

Hoppas du har det bra, ska ng ta och komma och besöka din salong ngn dag. Min dotter fick present kort i julklapp hos dej, får se när hon dyker upp!

kram

2009-01-25 @ 14:08:41
URL: http://blogg.mysight.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0