Rolig helg!

Den här helgen var ett roligt avbrott i vardagen. Erica kom hit och det var ju ett tag sedan vi träffades så det var väldigt kul. Vi har gjort behandlingar på varandra, druckit wiskey och igår tog vi mina barn och deras två kompisar och drog till lek & bus landet iörebro. Vi sa innan vi gick in att nu är det bäst vi håller koll på barnen så vi inte tappar bort dom för det är så stort där.. men när vi kom in sa det bara pang så sprang alla 4 barnen åt varsitt håll. Jag och Erica stog där i mitten och stirrade på varandra och sa att ok, du jagar grabbarna och jag tar tjejerna.. ha ha ha det var nog jag och Erica som var tröttast när vi väl åkte därifrån efter några timmar.
När vi kom hem bestämde vi att Jennicas kompis Emmi fick sova kvar så vi köpte en massa lördagsgodis, dricka och hade sen en mysig hemma kväll.

Idag på förmiddagen åkte Erica hem och det blev väldigt tomt utan henne. Vardagen kom som ett slag i ansiktet. Barnen började bråka med varandra och det blev lite kaos.

 Liam och hans kompis på Lek & Bus landet
Jag och Erica!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilken vidrig bild! Men jag bjuder på den =)

Tack för helgen honey! Puss

2009-01-19 @ 14:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0