Måndag

Veckorna går verkligen fort.. då var det måndag igen och jag ska iväg till jobbet. Jag gick upp tidigt imorse för att ta jennica till skolan. Hon är ju så fruktansvärt morgontrött och ville inte alls gå upp imorse. Liam däremot som inte ska till dagis föränn vid 13 idag han ville upp ur sängen redan vid 06.30. Som tur var så piggnade Jennica till ganska fort när hon kom på att de ska ut och pimpla med klassen idag. Hon var eld och lågor när hon pratade om det och hoppades att hon ska få en riktigt stor fisk för då skulle jag få den av henne... hmm och jag som hatar fisk!! Men jag tror inte risken är så stor att hon får något.. eller är det önsketänkande från min sida? Nu ska jag göra mig iordning för dagen och så ska jag köra Liam till farmor. Sen är det dax att dra till jobbet och göra lite nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0