kväll

Då var det kväll igen då. Jag har ätit så jag har ont magen.. mår lite mysko.. hoppas verkligen inte det är magsjuka på väg. Det måste vara det absolut värsta man kan ha. Och jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu. Funderar på att ta en promenad så jag kommer ut och får lite luft. Men det är ju så trist att gå ut och gå själv. Plus att jag faktiskt är lite mörkrädd ute.. visst, jag skulle ju kunna ta med mig Lexie.. men om det kommer någon elak som ska slå ner mig eller nåt så skulle ju hon bara pussa lite glatt på elakingen.

Jag har försökt att ändra utseendet på min blogg idag. Men jag blir så sur för jag kan ju inte.. fick iaf dit en klocka men, va sjutton, den går ju fel jööö. Hur ändrar man det??

Kommentarer
Postat av: matilda

vilken fin blogg. kramizar m

2009-01-26 @ 09:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0