jobb jobb

Jag sitter nu i salongen och har verkligen inte mycket att göra. Men jag vill iaf hålla öppet. Det är ju bra om man finns här så inte folk tycker att vi jämt har stängt. I mars sen när Linda kommer börja jobba mer så kommer vi ordna ordentliga öppettider men just nu så tar vi det vecka för vecka. Jag märker ju oxå att det lönar sig att vara här för många kommer in och beställer tid när de ändå har vägarna förbi.

Hyresvärden kom in idag och pratade med mig om lokalen.. jag och Linda tycker ju att den är lite för liten så nu hade hon ett förslag på att vi kanske kommer få byta lokal.. det vore ju toppen!! Då kanske jag kan få in en soldusch oxå. Hyran kommer ju bli mer eftersom den lokalen är större men jag tror nog vi fixar det. Ska bli spännande och se vad som händer.


Nu sitter jag och väntar på att Jessica ska komma hit igen. Hon var nyss här och satt och fikade med mig. Hon skulle hem en sväng och sen ska hon komma tillbaka och jag ska färga fransar och bryn på henne.. får se om det blir lite vaxning oxå. ;)

Kommentarer
Postat av: Beauty by Tanci

Hej Veronica! :) Du finns me i min blogg nu!! MVh /Tanci

2009-01-26 @ 13:18:00
URL: http://beautybytanci.blogg.se/
Postat av: SOETICZ / BLOGGDESIGNER!

läste på en blogg om franförlängning :) det vart riktigt snyggt du! :D

2009-01-26 @ 15:12:17
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: tomten

va snäll under vaxningen då ;)tänk på hur känslig hon är.....

2009-01-26 @ 15:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0