Helg!!

Idag känns det faktiskt ganska bra att det är fredag så jag får två lediga dagar. Jag har ju jobbat ganska mycket och när jag var på väg hem från jobbet idag så var jag uppe i varv och hade många planer för vad jag skulle göra ikväll.. jag skulle ta en öl, rensa min garderob och börja ta tag i barnens stökiga rum. När jag kom hem tog jag en öl, satte mig i soffan...och somnade. Jag sov grymt skönt. Länge sedan jag sov så bra.. det var ända sedan.. ja, det spelar föresten ingen roll när.. men det var inte hemma.
När jag äntligen vaknade var ölen avslagen och middagen skulle göras.

Vi har ju som de flesta vet en hund här hemma nu för tiden.. jag visste inte att det var så jobbigt med hund. Inatt vid 4 vaknade jag av att hon hade gått upp i min säng och stog och skulle spy på mig.. jag slängde mig ur sängen.. och sen kom det. Blää.. men sen började jag kolla på spyan.. hmm den såg inte helt normal ut. Efter en stund fick jag se vad det var som inte var som det skulle. Det var MINA TROSOR!! Hon hade alltså öppnat min garderob, valt ut ett par fina spets trosor, svalt dom hela och sen ställer hon sig på mig och spyr upp dom. Hmm hur ska jag tolka den piken? ha ha ha. Men det var ju iaf tur att de kom upp.. tänk om de hade fastnat någonstans i magen på henne.. kunde ha gått illa. Allt pga att hon tydligen har en "grej" för mina underkläder. :)  Om det är sånna här matvanor hon har lagt till med så förstår jag att hon gått upp ca14 kg på bara några veckor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0