Fransförlängning

Det var riktigt kul att jobba idag. Tyvärr avbokade en av kunderna och det var ju lite trist... men jag har haft attgöra ändå idag. Mitt ställ att ha sminket i kom idag. Oj vad jag har väntat!  När jag öppnade det stora paketet visade det sig att den var ordentligt trasig. SKIT! Jag ringde till Artdeco och de ska beställa en ny åt mig, men det kan ta drygt 2 veckor. Suck, och jag som hatar att vänta!

Linda tog bort mina fransar idag. Konstigt vad man vänjer sig vid att ha dom. Nu känner jag mig helt naken utan dom. Till alla som inte testat Ögonfrans förlängning: TESTA, Ni kommer bli såå nöjda!!
Jag behöver iaf inte gå runt så länge och känna mig så här naken för imorgon kväll ska Linda sätta dit nya fransar på mig. Dock tar vi nog bara stl. M denna gång. Jag hade Large nu sist och det var väääldigt långa. Coolt till en fest men kanske inte till vardags.

vill ni se bilder av hur det kan se ut med fransförlängning så kan ni gå in på Lindas hemsida. Där kan ni se bilder...
http://nailspetz.com

Hoppas ni alla har en bra start på den nya veckan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0