Aj mitt huvud

Jag har lite huvudvärk idag.. skit vad jobbigt det är. Borde kanske ta en alvedon...

Nu ikväll har jag haft det ganska bra. Jag har gjort ansiktsbehandling på mig själv.. först rengöring, sen 30% PHA syra peeling, neutralizering och sen en underbar ler mask som är lite kylande och menthol. Jag känner mig riktigt fräch!
Jag försöker göra en sån liten behandling på mig själv ca var 10:e dag och jag tycker det märks på min hud.
Nu har ju Exuviance även kommit med en ny scrub. Man kan ha den både på kroppen och i ansiktet.. dock får man ju vara lite försiktig med den i ansiktet. Den ska jag beställa hem nu för det är många av dom som använder Exuviance som har saknat en scrub.

Jag känner mig ganska trött nu.. känns som om jag skulle behöva en liten semester. Känner mig konstigt matt och tung i huvudet. Länge sedan jag var hemifrån nu och kunde andas ut lite och det verkar som om det kommer dröja innan det kan bli igen.. kanske inte föränn 16:e mars när jag ska till Sthlm över natten... eller om jag åker hem över natten då. Det är en kurs i piercing jag ska gå och det ska bli spännande.

Nu ska jag gå och ta en alvedon!  Ha det gött alla mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0