Skönt med helg!

Ja, jag säger det igen: Skönt med helg!!! Jag trodde som vanligt att jag skulle få sovmorgon imorse men ..som vanligt är jag blåögd. Barnen vaknade tidigt så det var bara att masa sig upp ur sängen.
Kl 12 idag ska jag köra Jennica till församlingshemmet. Hon ska iväg till en studio med kören och sjunga in en skiva. Hon tycker det ska bli så roligt. Min lilla stjärna! :) Hon kommer vara borta nästan hela dagen så undertiden ska vi andra in till stan och handla lite. Liam tycker om att åka till stan.. så länge vi går på Mc Donalds.

Igår hade jag en ganska tråkig kväll, hade ingenting att göra. Jag hörde av mig till några kompisar men ingen hade tid med mig. Trist! Jag hoppas det inte blir likadant ikväll. Men jag funderar på om jag och barnen ska hyra film och baka pizza tillsammans.


Nu är det en himla massa snö igen.. varför ger det sig aldrig? Jag längtar efter våren!! Fast det klart det blir ju lite ljusare när det är snö men.. nä, jag tycker inte om det kalla, blöta jobbiga vädret. Skulle verkligen vara underbart att åka utomlands till solen nu.. så erica, jag är skapligt avundsjuk på dig nu. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0