Torsdag



Idag har jag inte haft några kunder.. jätte trist!  Men jag har ändå varit på salongen ifall det skulle komma nån kund och visst, jag har iaf sålt presentkort :)
Jag har även förlängt Lindas fransar så hon blir fin till helgen när hon ska ut.
Jag måste verkligen vara världens lataste människa. Jag går inte många meter om jag inte måste. Men idag har jag faktiskt gått till jobbet. Oj vad jag var stålt över mig själv.. ha ha ha och så har jag gjort en ryggmassage på pappa idag oxå och massage tar verkligen på ens egen kropp. Jag blir helt slut så då behöver jag inte ha ångest att jag inte går till gymmet idag iaf.

Nu ska jag äta lite choklad och kolla tv. Ha ha ha det låter nyttigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0