Skön lördag

Igår var det partaj.. jag hade tänkt att det skulle bli en lugn kväll men så ringde Daniel och sa att jag skulle festa med dom. Jaha sa jag och drog dit. Det var kul.. men jag drack alldeles för mycket. Så jag mår som jag förtjänar idag..
Jag upptäckte när jag vaknade att min tumme var alldeles blodig.. AJ. Jag kommer ihåg att det var mat.. och en kniv inblandad men jag kan inte minnas att det gjorde ont. Men nu jäklar att det svider. Kan typ inte använda tummen. Det konstiga ä att det inte vill sluta blöda...

Det snöar idag igen. Fy vad jag är less på det här vädret.. jag behöver värme!!!  Jag ska nog gå i ide och så kan ju nån ringa mig när det blivit sommar.

Mina barn är borta över helgen.. de är till Kopparberg med farmor och farfar. De har hyrt en stuga där och kommer hem igen imorgon kväll. ÅÅÅ vad jag längtar efter dom!!! Men samtidigt är det skönt att kunna vila ordentligt idag... och det ska jag verkligen passa på och göra. Jag ska äta godis, ta en täcke och lägga mig i soffan och kolla på tv. Skööönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0