Ny, vecka, ny dag, nya möjligheter

Det har varit en hel del jobb idag och det är ju kul. Men så har även mamma varit hos mig och hjälpt mig med bokföringen.. och det verkar som att det ser ljust ut för företaget. Det är ju super kul!! Nu har jag ju ganska många stora fakturor men de är ju engångs grejer så när det väl är över så kommer det ju förhoppningsvis börja gå plus. Det ser jag verkligen fram emot. Jag är ju i stort behov av pengar.

Idag har jag blekit tänderna igen..2 gånger!! Det blir ett jättebra resultat men jag behöver nog göra det en gång till imorgon. Det är ju en bättringsblekning så det tar några gånger innan man får resultatet man vill ha.
Imorgon har jag inte så många kunder så då får det bli inventering och städning istället.

Nu ska jag titta färdigt på CSI sen ska jag gå och lägga mig i sängen och somna tillsammans med min kudde och "Gilmore girls".

Vi ses imorgon!!
             PUSS

...och alla ni som har en ledig dag imorgon utan en massa jobb.... skänk en tanke till oss som jobbar och sliter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0