Miiin mobil... hoppas du har det bra!

Innan jag blev mamma och man fick en massa ansvar så älskade jag att göra spontana saker. Jag är sån fortfarande men har inte samma möjlighet att vara spontan längre. Men ikväll när Anna ringde mig och frågade om jag skulle med till Stockholm över natten så blev jag eld och lågor. Självklart skulle jag med!!
Anna kom hit och vi försökte få igång min gps i hennes bil för hon hade inte en aning om hur hon skulle köra. Vi satt båda i hennes bil och grejade och jag började tänka efter.... fan, jag har ju ingen att hälsa på där.
Så tyvärr, jag backade ur i sista sekunden. Eftersom kl redan var över 21 så hade anna bråttom att komma iväg. Jag sa kör försiktigt och hoppade ur bilen.
Jag såg baklysena försvinna i mörkret och då kom jag på: FAN, min mobil ligger i hennes bil!! Det enda stället där jag har hennes mobil nummer är just i min mobil.. jag sökte på nätet men hittade bara hennes gamla nummer :(

Så summan av kardemumman är att just nu sitter jag här hemma och har inte ett skit att göra.. medan min mobil är på väg till Sthlm på en liten mini semester! HMM.......

Trevlig resa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0