Jobb en söndag...igen

Då har jag just varit och jobbat då. Jag hade en kund i spa.. det gick jättebra och hon verkade väldigt nöjd. Hon köpte lite smink oxå så nu måste jag verkligen ringa imorgon och beställa mer. Man börjar märka nu vad detär för smink som går bäst. Det är ju så dumt att sitta på ett stort lager som inte går åt.

Jag och Jennica var en sväng till Ica och skulle köpa present till hennes kompis som har kalas idag. Vad svårt det är att handla till barn man inte känner riktigt. Man vet ju inte vad de tycker om är vad som är kul. Vi köpte målarbok, pennor och armband. Jag hoppas att det ska gå hem. Nu är iaf Jenka på kalaset, hon var väldigt ivrig att åka dit för flickan som fyller har bjudit alla tjejer från klassen. Det blir nog roligt för dom. Lite nervös blir jag bara att Jennica ska få samma idé.. det blir isf måånga barn!! ha ha ha nu börjas det.. med discon och pyamaspartyn.  Jenka har redan varit på ett disco i skolan och det tyckte hon var jättekul. Hon hade inte dansat med nån pojke sa hon men hon hade pussat några grabbar. ha ha ha.


Ikväll blir det pizza och godis här. Skönt att bara slappa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0