Väntan är över!!

Hurra!!! Jag är såå glad idag!
Äntligen är väntan över!! Nu är allting bokat och klart, den 21:a dec. ska jag till plastik kirurgen och göra ett bröstlyft och bröstförstoring. Jag ska inte ha så stora.. men det ska iallafall i 300gr i varje. Tror det blir ca en C-kupa.
Jag har velat detta så länge nu så ÄNTLIGEN ska det bli av!
När jag var på konsultationen fick jag med mig papper hem med lite förhållningsregler innan och efter operationen.
Det första som står på programmet nu är att jag minst 2 veckor innan operationen ska sluta röka... puh.. hoppas det kommer gå bra. Jag har bestämt mig för att sluta på måndag!

Alla frågar om jag är nervös för operationen.. men nej, det är jag inte... än iaf. ;) Jag är nog mest förväntansfull. Jag tycker det ska bli spännande. Och jag tycker definitivt att det är värt de 45 000 kr som det kostar! Det enda som kanske oroar mig är att jag antagligen kommer ha mycket ont i jul... men det är ju bara ennu en orsak för att få bli lite ompysslad i jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0